Rosi oslvaila sedmé narozeniny!!!

29.01.2013 21:36

Čas…neúprosný pán. A tak jak je neúprosný k nám, lidem tak je neúprosný i k našim čtyřnohým párátkům.


A tak došlo i na mou Rosinku a 24. ledna oslavila sedm let. Bylo to sedm krásných let, plných neuvěřitelného dobrodružství, lásky, slz, a štěstí. Mé obrovské štěstí je, že ji mám.

A tak ti milá Rosinko děkuji za vše, co jsi mi dala:
•    za radost i pláš a spousty zkušeností z výcviku
•    za modřiny při nácviku aportu
•    za stovky kilometrů našlapaných na stopách
•    za úžasné pocity z malých úspěchů na závodech
•    za to, že jsi mi umožnila okusit i dráhu velkého závodu
•    za tři úžasné vrhy na které jsem náležitě pyšná
•    za malou Ellite Rosi na kterou jsem tak dlouho čekala
•    za to jak jsi skvěle zvládla všechny strast, bolístka a porody
•    za to jak jsi úžasná matka a šetříš tím mé síly
•    za to jak mě všude a vždy ochotně doprovázíš
•    za to jak po ránu ,,řveš“ radostí když mě vidíš, a celá vesnice ví, že jsem se probudila
•    za to jak tvé krásné oči sledují každý můj pohyb
•    za skvělých sedm let
•    za to, že ty jsi ten můj ,,PAN“ pes
•    za každou chvilku strávenou s tebou, která je vždy prožita naplno
•    za všechny zkoušky
•    za to, že jsi to byla ty, která mi okusila poznání ZVV3, po které jsem toužila celý život
•    za to….asi bych tu mohla vypisovat celou noc za, co všechno ti děkuji. Prostě jsi moje přítelkyně, kamarádka partačka, ochránkyně


A já ti mé zlatíčko přeji, abys tu byla minimálně dalších sedm let se mou, a hlavně ve zdraví